Softonic-recensie

Efficiënt Duits leren spellen met de Deutsch Rechtschreibung Grundschule Trainer.

Deutsch Rechtschreibung Grundschule Trainer is een Android-applicatie ontwikkeld door Dieter Bartsch. Het is een gratis programma dat valt onder de categorie Onderwijs & Naslagwerken. Deze app helpt je leren om de juiste spelling van meer dan 900 Duitse woorden te leren die vaak verkeerd gespeld worden door basisschoolleerlingen. Het biedt acht niveaus van moeilijkheid, beginnend bij niveau één, om je te helpen leren op je eigen tempo.

Het complexe algoritme van de app bepaalt welke woorden en zinnen aan jou worden gepresenteerd en in welke volgorde, waardoor je leerproces snel en effectief verloopt. De app is eenvoudig te gebruiken met een duidelijke en eenvoudige interface, waardoor je je kunt concentreren op het leren. De nieuwe multi-gebruikersfunctie maakt het mogelijk dat meerdere gebruikers de app kunnen gebruiken met verschillende moeilijkheidsniveaus, waardoor het ideaal is voor scholen. Leer onderweg of aan je bureau, en je zult verrast zijn hoe snel je je spellingvaardigheden kunt verbeteren.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Deutsch Rechtschreibung Grundschule Trainer

Heeft u geprobeerd Deutsch Rechtschreibung Grundschule Trainer? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.